سایت‌ها و کتاب‌های زیادی وجود دارند که الگوی نمودارها را آموزش می‌دهند.

اما آیا می‌خواهید راز نمودارهای شمعی مرموز و باستانی ژاپنی را کشف کنید؟

نظرتان در مورد اینکه عمیق‌تر شیرجه بزنید و به یک تریدر آنلاین با هر سرعتی که خودتان می‌خواید تبدیل شوید چیست؟

یا شاید می‌خواهید هر الگویی که تاکنون کشف شده را بشناسید؟ تمامش کنید!‌ مشکل اینجاست که خیلی زود به ابرها هم که نگاه کنید دنبال الگو خواهید کشت و می‌خواهید در گذر بادها هم دنبال نقطه بازگشت باشید.

هرکجا که نگاه کنید الگو می‌بینید و الگو. بیشتر الگوها کاملا بی‌معنی هستند. نسبت به اینکه سکه بیندازید فقط ۵ درصد شانس موفقیت دارند. و این اصلا خوب نیست. بهتر است که همه چیز را ساده در نظر بگیرید.

الگوهای پایه را یاد بگیرید، خوب یادشان بگیرید. این دوره‌ی آموزش از baby pips‌ در زمینه‌ی الگوها و شاخص‌های مقدماتی را ببینید. در واقع بقیه‌ی دوره‌ها را فعلا فراموش کنید.

________________

جهت مشاوره گرفتن و اطلاع رمز ارزهایی که هنوز رشد نکرده اند ، و یا زمان مناسب جهت خرید و فروش بیتکوین و ارزهای دیجیتال و کسب سود از ارزهای دیجیتال روی عکس زیر بزنید :

مشاوره تحلیل بیتکوین

___________

فقط همان الگوهای مقدماتی را یاد بگیرید. آنها را تمرین کنید. و یاد بگیرید که چطور از آنها به طور موثر در جاهای درست استفاده کنید. اگر سایتی مانند Tradingview را دنبال کنید، هزارن شاخص در آن وجود دارد. خیلی زود برای هر نموداری، همه آنها را مجسم می‌کنید و می‌بینید. این کار را نکنید.

خودتان را گیج نکنید. میانگین‌ها متحرک، استوکاستیک RSI، خط روند و اصول نمودارهای شمعی، کانال‌های روبه‌بالا و رو‌به‌پایین، پرچم‌های صعودی، شکست‌ها و کنج‌ها چیزهایی هستند که باید بدانید.

فعلا تمام چیزهای دیگر را کنار بگذارید. فقط کنارشان بگذارید. بیشتر آنها جواب نمی‌دهند یا به ندرت اتفاق می‌افتند یا پیدا کردنشان روی نمودارها خیلی مشکل است. ساده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *