تریدرهای لاک‌پشتی در بلند مدت پول در می‌آورند. خرگوش‌ها پولشان را از دست می‌دهند. اگر می‌شنوید که آقا یا خانمی در طی دو ماه ۱۰۰۰ درصد سود کرده،

شک نکنید ماه آینده ۱۵۰۰ درصد ضرر می‌کند. ریسک‌های بزرگ و در نهایت از دست دادن‌های بزرگ دو روی یک سکه هستند.

اما اگر یک استراتژی محافظانه کارانه پیش بگیرید، ساده بگیرید

و با هر شاخص عجیب و غریبی که می‌بینید کنترل‌تان را از دست ندهید، می‌توانید از ترید کردن پول دربیاورید. اصلا آسان نیست، اما غیرممکن هم نیست.

و اگر به مدت کافی این کار را انجام دهید ممکن است ترید به منبع درآمد اصلی شما تبدیل شود.

________________

جهت مشاوره گرفتن و اطلاع رمز ارزهایی که هنوز رشد نکرده اند ، و یا زمان مناسب جهت خرید و فروش بیتکوین و ارزهای دیجیتال و کسب سود از ارزهای دیجیتال روی عکس زیر بزنید :

مشاوره تحلیل بیتکوین

___________

نمودار ۱۲: پیش‌بینی من این است که یک اصلاح ۵۰ درصدی می‌خورد و بعد مستقیم به سمت بالا می‌رود. وقتی که خواندن نمودار را درست یاد بگیرید، خودتان می‌فهمید.

آن موقع پیش‌بینی‌هایی می‌کنید و می‌بینید که بازار دقیقا همانطور که انتظارش را داشتید پیش می‌رود. کافی‌ست

فقط جهت کلی را پیش‌بینی کنید، نه اینکه سعی کنید به طور کاملا دقیق تمام بالا و پایین‌های آن را کشف کنید،‌ چون کاملا غیرممکن است.

این نمودار ایتریوم را ببینید، من یک ریزش و بعد جهش به سمت بالا را پیش‌بینی کردم (نمودار ۱۲). دقت کنید که چطور چند روز بعد با کمی خطا تا جایی که من پیش‌بینی کرده بودم پایین آمد، و بعد دوباره خطی که من رسم کرده بودم را گرفت و مستقیم به سمت بالا رفت (نمودار ۱۳).

حس واقعا شگفت انگیزی است.

حتی وقتی بهتر می‌شود که کم‌کم به خودتان اعتماد می‌کنید و در نقاط پایین می‌خرید و پول خوبی از آن درمی‌آورید.

نمودار ۱۳:‌ دقیقا به هدف زدم! ترید کردن نوعی درس انسانیت هم هست. نوعی خوشناسی است.

باید تمام نقاط قوت و نقاط ضعف خود را کشف کنید. جایی برای دروغ گفتن به خودتان وجود ندارد. باید تا آخرین قطره‌ی خونتان به راستی و حقیقت پایبند بمانید. باید هر لحظه همه چیز را از نو بازنگری کنید.

وقتی پای خودشناسی به میان می‌آید، هیچ مقصدی وجود ندارد.

هیچکس در مقصد زندگی و ترید کردن به سر منزل مقصود نمی‌رسد. همیشه جا برای یادگیری بیشتر هست. زندگی مانند یک رودخانه است. سعی نکنید آن را سر راهتان کنار بزنید. با رودخانه همراه شوید. همین حالا هر چه می‌توانید از آن یاد بگیرید و نگران گذشته یا آینده نباشید.

یک دانش‌آموز همیشگی باشید، با فروتنی یاد بگیرید، با بی‌رحمی اشتباهاتتان را تصحیح کنید و در آخر وقتی تمام آن کارها را کردید، شاید یک کیسه پر از پول هم نصیبتان شود.

پرسود باشید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *